Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

När tiden rinner ut - vad gör man då?

Kategori: Allmänt

Igår så var jag på ledarutbildning - 3GE ! det började tolv så jag for typ dit direkt jag vaknade :$ där snackade vi litegrann om allt möjligt, och sen så mediterade vi typ också :) VAR HUR SKÖNT SOM HELST! man kunde bara ta det lugnt och försöka att inte tänka på något alls! måste typ börja göra det nån gång då och då för att inte stressa ihjäl mej ;) efter det så planerade vi vad vi ville göra i vår med gruppen, och det verkar typ som om att vi iaf ska få fara til vilhelmina och vara med deras ungdomsgrupp och typ ha skoj :D sen efter all avslappning och vår planering så for vi på tre kronor och åt pizza <33
sen på kvällen så for jag och var med gabriella, linus och edvin :) först såg vi filmen IN TIME och den var superbra! :D jag rekomenderar den verkligen!! sen efter ett tag så for vi till Benne för att säga hej till alla typ :P hade ju egentligen inte tänkt fara på festen så hade inte med mej nått å dricka.. DET SUGER VERKLIGEN ATT VARA NYKTER PÅ FEST! :O sen efter en stund där så for vi tillbaka å då såg vi Inception :) fast hann inte se klart hela för var supertrött :$

men det var en kul kväll ändå med mkt trevligt folk!=)

Kommentarer

  • TompaDompa säger:

    Ironin i att somna under Inception...

    2012-02-19 | 23:32:01

Kommentera inlägget här: