Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Anything is possible if you just believe

Kategori: Allmänt

hade bara tre lektioner idag - lackspel, svenska å engelska :) å sen till lunch vare TEXMEX BUFFÉ :D
efter skolan drog jag på stan å shoppade lite saker, känner att jag typ inte shoppat på länge :O sen efter det så försökte jag ringa om lokaler till min 18års fets, men det var ingen som svarade :S HAR TYP PANIK!! :O MÅSTE HITTA EN LOKAL JU!
sen så fixade jag även med sportlovets planer, blir att fara till hemavan med canalen, så blir typ kanske bla. jag, nadja, amelia, axel f, markus å maxim som far :D kommer bli awesome, längtar typ :D


1. HM, 99kr 2. HM 199kr 3. HM 199kr 4. HM 199kr
5. nagellack - HM, tot 39.50kr  och  ögonskuggspensel - lindex, 29.50kr
6. tights 2pack - HM 69.50kr och tights 1pack - HM 39.50kr


vet inte riktigt om jag ska behålla allt, men har ju öppet köp att tag till, så de e ju lugnt ;)
men behöver typ kläder ju, allt är ju typ från förra året eller ännu äldre :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: