Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

tut-tut i backen, annars får ni tusen hål i nacken!!

Kategori: Allmänt

i fredags så var jag i skolan som vanligt :) och där kunde man dessutom få köpa småsemlor för 5kr styck :D köpte typ hur många som helst :$ å så köpte jag till familjen och tog hem :)
efter middagen någon gång kom nadja hit, vi bakade en typ en mazarintårta/kaka som egentligen var en sockerkaka med florsocker glasyr på :) sen så tog vi massa dampiga kort då vi var vääldigt seriösa :$ ;) var iaf HUR KUL SOM HELST!!! :D :D


sen typ just innan nio for vi till vitbergsbacken och åkte pulka å madrass och sånt med Bella och Markus :D var typ läskigt att åka i dom stora hoppen, för jag failade alltid och ramlade ner på sidan :$

sen efter allt åkande så gick vi hem till mej och typ snackade, åt mazarinkakan och kollade på massa roliga klipp på youtube ;)

En väldigt rolig kväll må jag säga ! :D ni är underbara<3

Kommentarer

  • nadja säger:

    HAHAHHAHA, du tog med åsnebilden!! :D:D



    Snygga är vi då inte...

    2012-02-19 | 19:40:02
    Bloggadress: http://ajdaan.blogg.se/
  • Jinci säger:

    HAHA jaa den var ju så ful så jag var bara tvungen ;D



    hihi nää xD

    2012-02-19 | 20:00:51
    Bloggadress: http://jinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: