Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

skola en söndag!

Kategori: Allmänt

Har förresten skaffat en ny mobil nu...ÄNTLIGEN!! fats egentligen var det i fredags, men ändå :) det blev iaf en Samsung Galaxy Ace och hittills verkar den då iaf bra :)
Vaknade typ 8 imorse för jag var tvungen å fixa det sista i mitt träningsschema för jag skulle ju nämligen hålla i en lektion i kursen lagspel/slagspels på skolan, och då valde jag att hålla i kanotpolo :)
så klockan 9 åkte jag till örjans för att plocka ner alla kanoter och paddlar osv. alldeles själv. är typ stolt att jag klarade det ;)

sen klockan tio så började den förta lagspels-gruppen som jag skulle hålla i, och dom var bara 5 stycken så då fick jag hoppa in ;) sen i den andra gruppen - som började elva - så vare åtta stycken, så då blev det mer att bara stå på sidan å försöka hjälpa ifall någon tippade i ;) annars så gick det väl typ hyfsat bra att hålla i lektionen :) schemat och tiden funkade ihop, så det var ju bra :)

efter det så hade jag kanotpoloträning men vi var bara tre på träningen så det blev en lite konstig träning :P men har då iaf tillbringat 5 timmar av dagen på örjanshallen då ;) och nu är jag supertrött och kommer typ däcka när som helst... Blir en tidig kväll ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: