Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

När man är ledig ska man ta det lugnt...eller?

Kategori: Allmänt

var ledig från skolan idag!! :D så imorse blev det först å gymma, å sen for jag en snabbis på stan och shoppade lite :) efter det så for jag till skolan - fastän jag var ledig - för det  var nämligen plättar till lunch, och det kan man ju inte missa ;D efter det så gick jag än jättekort stund på stan igen, å efter det så cyklade jag upp till coop å köpte godis, för det var 49.9kr/kg :$ skulle egentligen dit å köpa mango också - 2 för tio - men hade glömt mammas coop-kort :'(
(...hihi känner mej typ som en som gör reklam.. ;) )


sen direkt efter middagen for jag till E4an å dansade, för det var trivsel :D hade inte dansat på över två månader så det kändes lite skumt ;) men kul vare iaf :)
sen cyklade jag gärnet hem å for direkt på polon :) men bilen ville inte starta, så min snälla farfar kom å skjutsade mej istället :D
sen efter träningen så skulle jag ta 22.50-bussen, men vi missade den, så jag var tvungen att gå/springa till yttre ursviken där pappa skulle hämta mej :S och han var inte glad för det...

^ haha, typ sant ;) ^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: