Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

In prosperity our friends know us, in adversity we know our friends

Kategori: Allmänt

sov hos ajdan fredag till lördag och sen på morgonen var jag tvungen att fara hem för att byta om till varma kläder och göra varm choklad å så inför vintersimningen :) men sen när jag for tillbaka till stan för att träffa nadja, elvira, kippe, david, benjamin, linus å gabriella så hittade jag typ inte nån :O fast efter en stund så hittade jag iaf de tre sistnämda :) men träffade aldirg nadja å dom på hela dagen!! :O FAIL!!

Men jag hade då kul ändå, men dock vare väldigt kallt ;) sen träffade vi Barsk å Alfred också, så vi hängde med dom med. och som tur var hade jag med mej mkt fika så man kunde sitta inne å bli varm :) åt mackor, kakor, lussekatter å drack choklad :) MUMSIGTMUMSIGT :D sen blev det att äta middag hos Linus med gabriella å benjamin :) efter det blev det FEEEEEST som var awesome :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: