Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

WHEN IT'S NECESSARY - I CAN BE THE BEST NINJA EVER :}

Kategori: Allmänt

igår när jag vaknade hade jag jätteont i magen å mådde illa, så det blev att skippa skolan :S är väldigt säker på att det hade å göra med att jag inte riktigt sov och åt så bra som jag borde ha gjort i helgen då vi var på cup.. men sen typ någon gång efter lunch så blev det bra igen, så då tycklte ju jag att jag var frisk :) så då tyckte jag att jag kunde få vara med några kompisar på kvällen, men enligt mina  föräldrar så är man sjuk hela dagen om man inte varit i skolan, så jag fick inte fara :( men smart som jag var låtsades jag att jag inte skulle fara och senare då skjutsen var här så smet jag ut utan att dom märkte mej :$ I'M A NINJA!!!! så jag kunde hitta på nått skoj ändå :D så jag var med benne, linus, emelia, gabriella och edvin :) vi såg ett avsnitt ur WALKING DEAD, och senare blev det FRIENDS WITH BENEFITS :D 
men dock var det inte lika kul att komma hem, mina föräldrar blev ju inte särskilt glada...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: