Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

12-12-12

Kategori: Allmänt

Ändå sjuukt coolt! 12:12 12-12-12 :D
troligtvis den sista gången som man får vara med om en sån här grej ;)
för övrigt har jag inte gjort så mkt idag. var hos sjukgymnasten å tränade imorse och ska dit på fredag igen. hoppas verkligen att min rygg ska bli bra snart, för det är ju rätt jobbigt att ha ont hela tiden :/ menmen, ska inte uttråka er med allt snack om min rygg xD
hade egentligen inte heller något intressant att skriva just nu, men blev bara så ändå..
Min historialärare kläckte förresten ur sig en ful kommentar idag - "fred, det är ju omanligt".
då vet ni!;) tyckte det var lite kul bara
 
 
Några från klassen (Axel F, Axel W och Markus) hade redovisning idag om nordisk mytologi, och de hade gjort en awesome youtube-video som jag bara var tvungen att lägga upp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: