Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Valborgs!

Kategori: Allmänt

igår så var jag först på polon å efter det så hade vi möte med kanotklubben :) sen så somnade jag typ direkt efter middagen, var verkligen hur trött som helst, för jag sov inte så bra från lördag-söndag för jag sover aldrig bra med alkohol i kroppen :S
hihi, glad tjej - älskar att skratta å ha kul! :D
å idag så har jag vart i skolan, men vi fick sluta lite tidigare idag å det var riktigt skönt :)
så efter skolan så gick jag, Nadja och Amelia på stan och kollade runt lite.
blev inget köpt för min del, men det var nice ändå :D

å sen nu ikväll så ska jag fara till Linus stuga och vara där med han, gabriella och emelia och vi ska typ grilla å sova där å sånt tror jag ;) blir nog kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: