Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Fullspäckat schema!

Kategori: Allmänt

shit har verkligen inte hunnit blogga någonting! :O har både haft för fullt upp å när jag kommit hem har jag varit för trött :$ så tänkte skriva lite vad jag gjort sen sist typ
SÖNDAG:
På morgonen hade jag kanotpolo och direkt efter den så for jag å nadja till henne för att fira hennes födelsedag med middag å sånt med henne, hennes släkt å familj, Elvira, Maria och Kippe :D vi åt grillat med potatisgratäng å pommes å potatissallad till! var verkligen HUR GOTT SOM HELST!! så jag åt supermkt :$ men sen efter maten så skulle vi äta fika å tårta också, så jag var då riktigt mätt efteråt, skulle typ ha kunnat rulla hem :O sen efter det så spelade vi Geni, och gissa vem som vann?!?!?! jo jaag!! :D fast nadja vann också, så vi kom delad 1a ;)

Ajdan!! :D det är jag som smyckat ut henne..STOLT! :}
MÅNDAG:
Var på skolan som vanligt och efter det så gick jag på stan. sen då jag kom hem åt jag middag å sen for jag direkt och badade på Edda med Gabriella och Emelia! de va nice! älskar vatten!! <3 å så körde vi ju självklart vatten-hinderbanan, men det var nån jobbig lillkille där som typ trodde att han ägde stället.. :/ men annars så vare kul :D


TISDAG:
hade sovmorgon till tio vilket var skönt. och sen i slutet av dagen så hade jag muntlig nationella i engelska, men det gick väl typ hyfsat ändå :) är ju inte direkt bäst på engelska, men jag tror det var väldigt bra att jag gillar att snacka iaf ;) sen efter skolan så for jag på stan igen å gjorde lite ärenden, och efter middan for jag å gymmade på kanotudden med Bella å Jeppe och efter det så for vi på kanotpolo-träningen :) är typ trött i hela kroppen och har träningsvärk.. men det är nice :D tycker det är bättre med träningsverk än att inte känna av något alls ju (A)



ONSDAG (idag):
var tvungen att vakna halv 7 idag för jag skulle skriva klart svenska-redovisningen som var till idag. sen då jag var klar med den så for jag å hade bad med skolan :) vi körde typ en vattensport där man skulle skjuta i små basketmål som låg i vattnet osv. å det var kul :) behövde inte redovisa svenskan idag heller, så det blir nog på fredag då ;) och tack vare att jag gjorde nationella i engelska igår så behövde inte jag vara med på dagens engelskalektion så jag slutade typ halv 2 :D :D så jag for hem å såg tv å åt glass :] sen så har jag typ inte gjort så mkt mer tror jag.. har gjort lite småärenden som jag var tvungen att göra bara.
men nu måste jag plugga fysik å efter det blire tyska... drygt med läxor :(
(alla bilder är från Nadjas kalas)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: