Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Killar är som blandfärs; hälften nöt, hälften svin

Kategori: Allmänt

goddagens!! fick veta imorse att första lektionen blev inställd, men jag hade ju redan stigit upp, så jag satte mej å läste lite ur engelskaboken istället :) sen så for jag till skolan som började halv 11, å inte var det lätt att ta sig fram heller... var typ hur snöigt å spårigt som helst :O
så här såg det ut imorse utanför vårat hus, liite snö som kom inatt va?! :O innan vare inge snö alls där!
sen efter skolan så har jag sett OC å sen så åt vi på Big smile också :$ fick ett kinderägg i boxen också, å innuti vare en bil som kör fram då man drar bak den :D
å nu ikväll tror jag bara jag ska sitta hemma å läsa i engelskaboken som egentligen skulle ha varit klarläst till idag :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: