Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

grillning!

Kategori: Allmänt

Hallåååj!! :D hann aldrig skriva igår för hade rätt så fullt upp! var ju i umeå igår å umgicks med gabriella, linus å emelia å så for vi på stan ett tag där också :) å sen då jag kom hem därifrån så snabbåt jag lite mat, fixade i ordning lite för sen så skulle amelia, axel, nadja, markus och maxim komma :) så vi gjorde pinnbröd, hackade korv, täljde grillpinnar å sen så vare bara å sätta igång elden å grilla!! :D :D
senare på kvällen så gick vi ut på gatan å spelade bandy också, supernice :D å efter det så var vi bara inne å kollade på youtube-klipp å sånt ;) å så åt vi chips å ostkrokar också och drack läsk :] mumsigt :D

HAHAHAHA, JAG DÖR!!! xD asroligt ju!

å nu sitter jag å ser hockey å senare ikväll så ska jag bort å va med klassen typ :)
blir nog att se film då tror jag ;)

Kommentarer

  • schaman ajdan säger:

    HAHAHHA, den är så jävla rolig :D

    2012-04-14 | 16:37:11
  • Jinci säger:

    HAHAHA jaa skojjar du ;D skrattar varje gång jag tänker på den :D

    2012-04-14 | 18:40:06
    Bloggadress: http://jinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: