Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

things will be better, just hold on!

Kategori: Allmänt

har inte gjort särskillt mkt idag... vaknade halv sju av att jag hade en mardröm å kunde inte somna om, men efter en stund så kunde jag äntligen somna om igen men vaknade typ hela tiden.. :( sen så har jag typ sett tv hela dagen och sen nu på kvällen så har jag sett filmen "the picture of Dorian Gray" :) vi ska nämligen läsa den boken på engelskan så jag tänkte vara smart å se filmen först så jag förstår bättre vad den handlar om eftersom jag är så sämst på engelska ;)



jaja, det var typ allt för mej :P kommer bli en roligare idag imorrn iaf, ska först va med Nadja å ta lite kort å så och sen efter det så ska jag va med Tim :D
blir nog strax sängen för mej, så godnatt! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: