Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Love is life. And if you miss love, you miss life

Kategori: Allmänt

HALLÅÅÅÅÅÅ I STUUGAN!!! har typ vart en hyfsat bra dag idag :) börjad dock med NK-prov, men det gick typ bättre än vad jag trodde att det skulle gö, för jag var verkligen inte förbered :S sen så har resten av lektionerna bara flytit på som vanligt :) de var parisare till lunch också vilket gillades STARKT! :D åsså fick vi tillbaka nationella provet i matteC å blev typ nöjd med resultatet :D 44 av 45 rätt :)
å nu ikväll så har jag varit ute i snön å fotat lite, men det gick inte så bra för jag såg inte var jag fotade för jag försökte göra två saker samtidigt vilket jag tydligen sög på :]
sen så har min farfar varit så gullig å lagt ut ett påsk-ägg åt oss barn var :D
så vi har varit ute i snön å letat på för fullt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: