Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

I'm confused

Kategori: Allmänt

Idag fyller världens bästa NAJDA år!!! å hon fyller så mycket som 18 år!!!!!
Grattis till dej, du är awesome! :D:D


å imorrse så hade vi bad med klassen och vi hade LIVRÄDDNINGSPROV! :O men gick väl hyfsat bra iaf :) men har alltså nu varit i en simbassäng 5 dagar i rad, så min hud är lagom torr nu va?! ;O sen efter det så for jag, nadja, axel F, axel W, markus, maxim och linus på frasses å åt. sen så har vi haft vanliga lektioner, men sen på tyskan så skulle vi ha nationella i skriftligt.. hoppas på att det gick bra :S

sen efter middan så hade jag tänkt cykla upp på solbacken, men vädret gjorde mej väldigt otaggad så jag satte mej å såg lejonkungen 2 med lillsyrran istället :D sen så for jag på stan och var där med nadja och ögonshoppade lite ;) men det var kul :D

ska läsa igenom lite av svenskaredovisningen som vi ska ha imorrn och efter det så blire sängen<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: