Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Feeest!!

Kategori: Allmänt

tjaoo, har inte orkat eller hhaft så mkt tid att blogga sen i torsdags, så här kommer lite vad jag gjort i helgen. i fredags så var jag först i skolan å sen efter middagen så skulle jag egentligen vara med Emelie, men det blev ändrat, så istället for jag å var med några andra brudar å vi fixade till gårdagens fest och dansade och så :D



sen igår så vaknade jag halv två typ, var supertrött. sen vid fem så for jag till nadjas, kippes å davids 18årsfest för vi skulle äta där innan, å vi åt grillat - det gillas!! sen efter att vi ätit klart så började det droppa in mer å mer folk. var hur kul som helst :D DANSADANSADANSA!!!! men är lite smått bakis idag..
men jag hoppas att jag inte var för jobbig å så :/ förlåt!
hoppas ni inte tycker att jag är en sämre person för det :$
men hade iaf kul!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: