Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Drar till Umeååå!! :D

Kategori: Allmänt

vaknade vid fyra i morse å kunde inte somna om igen :O fattar inte vad som händer?!!? varför vaknar jag så tidigt nu när det är lov då jag knappt får mej upp då jag har skola :S jaja, om jag vaknar i tid sen då skolan börjar igen så ska jag väl inte klaga, vore ju bara brå då ;)
Nu idag så ska jag fara till umeå med gabriella, emelia och linus å far dit typ vid två nån gång :) så vi ska se hockeyn där å göra mat å så och sen så blire övernattning där också :D sen ska vi hem på fredan så vi far nog kanske förbi stan där en stund också då :) kommer nog bli kul iaf, å hoppas vi vinner hockeymatchen nu :D

men nu ska jag återgå till packningen, men hittar inte min sovsäck....FÅR TYP DAAMP!!!! :OO
aja, hare bra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: