Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

dansig dag kan man väl säga

Kategori: Allmänt

var å festade hos jenny igår med henne, gustav å en som hette per å de var riktigt nice :D sen så for vi ut på kalles också å träffade en massa nytt folk :) men kände mej väldigt liten där, majoriteten var ju typ 40+ kändes det som :S sen efter det så drog vi tillbaka till jenny å efterfestade ;) och jag fick ingen hämtning sen för att det var för sent så då var jag tvungen att gå :/ å inte går det fort heller då man både är onykter, har högklackat + att det typ var låångt!! men kom väl hem vid halv 6 på morgonen :] så jag har bara sovit 2 och en halv timme inatt, för jag skulle på en foxtrotkurs som började 10 och har varit där till drygt 4 :) å nu ikväll ska jag nog å dansa igen :D har ju inte dansat på jättelänge nu :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: