Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Aprilväder eller vaad?!

Kategori: Allmänt

hade prov i lagspel/slagspel i morse, så då skulle vi kunna reglerna och poängräkningen osv för 8 sporter :) men det var inte så jättesvårt å provet tog bara en halvtimme så jag hade hål i 1,5 timme :O men då passade jag på att plugga engelskaglosorna ;) sen på lunchen så for jag, nadja, markus å maxim på frasses å åt :D eller ska jag kanske säga Big smajl... varför bytte dom egentligen namn?! SÅ TAPIGT :O

å förresten så fyller ju Markus 18 år idag!! GRATTIS TILL HONOM!!! :D
å ikväll ska jag va med Tim å vi ska väl kanske troligtvis iaf spela NHL, men jag kommer suga för ja har aldrig spelat de förr :] men blir nog kul ändå :)

å måste bara kommentera vädret!! det ändras ju seriöst från sekund till sekund!! :O nyss var det värsta snöstormen å nu äre ju strålande sol med en nästintill molnfri himmel!! det märks att det är april...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tycker du ska göra ett inlägg med sminktips och visa hur du sminkar dig skulle vara tacksam för detta

    2012-04-05 | 14:51:17

Kommentera inlägget här: