Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Sista inlägget för i år! ;D

Kategori: Allmänt

nu äre typ åtta och en halv timme kvar av 2011!! har typ ändå varit ett bra år :D
kvä'llen ska tillbringas i nån lokal på mullberget, och sen ska vi vandra mot stan för att se raketer å typ skåla osv ;) känner inte så många som ska dit, men blir nog kul ändå :D

Kvällens outfit blir en svart klänning med dragkedja, sen hade jag tänkt ha ett par högklackade, men jag tror jag måste strunta i dom eftersom jag inte kommer kunna gå i dom ända till stan :$
klänning från Gina, typ 199kr
självklart blire lösögonfransar å lösnaglar ikväll :D
halsbandet är från ur&penn, 79kr
tänkte egentligen ha dom här också, men kommer säkert att ramla i dom 
då alkoholhaltiga drycker kan förekomma ;) får fundera över sko-valet..
Och självklart blire..... daradamdamdam-daaaaaa:
POMMAC!! köpt på ÖB för 30kr ;)
sen har jag köpt glas å chips å sånt också som folk kan äta ;)

Tänkte ta kort ikväll också så jag kan lägga ut senare, men tyvärr kommer det bli B-kvalliga bilder, för orkar inte ta med systemkameran... blir bara den lillla :)
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: