Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

snabb-inlägg

Kategori: Allmänt

har inte riktigt haft tid att blogga varken igår eller idag pga alla läxor :/ så det blir ett litet snabb-inlägg nu bara ;)
i morse hade jag nationella i fysik, så istället för att ha sovmorgon till tio över tolv som typ alla andra så var jag tvungen att börja halv nio med ett 3 timmar och 20 minuters långt prov :O måste verkligen få mvg på det här provet nu... men det känns som om det bara blir ett VG :S
aja, får väl se hure går... kommer typ få tillbaka det på torsdag :P

efter det hade vi tyska å sen fysik igen:)

sen nu efter skolan har jag typ bara sett på tv, smsat å pluggat  inför sv-redovisningen imorrn, men jag är inte helt klar än :S har varken tagit tid eller ens övat :/
får hoppas att jag får göra det på fredag ist ;)

puss å go'natt :D <3

ps. imorrn lägger jag typ in bilderna från pepparkaksbakandet ;D ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: