Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Godmorgon, dags för Maskeradfest!

Kategori: Allmänt

har vänt dygnet helt uppochned!! :O i tisdags var jag å LANade, vilket var riktigt skoj :D jag sög på alla spel, men ändå :$ man kan ju inte va bäst på allt ;) så då kom jag hem vid halv tio morgonen efter å sov fram till halv fem på dan. vaknade av att Pone ringde å frågade var jag var, vi skulle nämligen ha klassträff med filmmaraton osv... så jag försov mej tre timmar :$ sen höll vi på där väldigt länge också, så jag kom hem kring halv fem, men kunde inte somna förrän halv sju... och nu idag så vaknade jag klockan tre tack vare att jag ställt väckarklockan ;) Och det blir nog en sen kväll ikväll också, ska på maskeradfest för Elin fyller 20!!! :D det är temat "kom som en låt" så jag tror jag ska kommas som låten "masquerade" av Erik Saade! hoppas att det blir riktigt awesome :D så nu måste jag börja göra mej klar för fest!


 

See ya!

Kommentarer

  • Maxim säger:

    LANADE!!!!!??

    2012-01-02 | 01:28:57
  • Jinci säger:

    Jajamensan, tro det eller ej Maxim :D

    2012-01-02 | 02:16:08

Kommentera inlägget här: