Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

.

Kategori: Allmänt

har inte haft tid att blogga, har haft fullt upp hela tiden typ. å när jag har haft tid har jag inte haft lust..
hade två prov i måndags i kemi å engelska, å det gick typ dåligt i båda två :( sen i tisdags så fyllde mamma år, så då blev det släktkalas med fika å tårta :) sen i onsdags så fikade jag med några från klassen på ainas efter skolan, å sen på kvällen vare julfest då jag även vann "bästa naturaren" genom att gissa rätt på vad fyra olika djur hette på latin! så jag vann en biobiljett :D sen igår så hade vi matteprov vilket typ ändå kändes som om det gick bra :) sen åt jag å flera från klassen mat från dallas å wok n roll :)
idag tror jag det blir att typ fara på friskvårds å gymma, å sen julklappsinslagning :P


för övrigt känns världen helt uppochned, fattar ingenting av någonting... ena minuten är jag superglad, sedan jätteledsen, å sen glad osv....varför ska allt vara så svårt hela tiden?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: